Pažangus sąskaitų-faktūrų automatinis nuskaitymas ir duomenų fiksavimas

UAB „JA&CH konsultacijos“ siūlo sąskaitų-faktūrų automatizavimo sistemą. Tai apskaitos dokumentų duomenų automatinis atpažinimas ir apdorojimas. Ši sistema skirta didelėms įmonėms, kurių apskaitos dokumentų srautai yra labai dideli, siekiant optimizuoti procesus, sumažinti žmogiškojo faktoriaus klaidų tikimybę, dokumentus apdorojant rankiniu būdu.

Pagreitinkite sąskaitos-faktūros apdorojimą

Mes naudojame pažangią sistemą, kurios tikslas yra pirkimo sąskaitų-faktūrų automatizavimas, leidžiantis žymiai sutrumpinti sąskaitų patvirtinimo laiką, sukuriant paprastą „Touchless“ patirtį. Naudojant šią sistemą, sąskaitų-faktūrų apdorojimo laikas gali būti sutrumpinamas iki 7 dienų, o atskirais atvejais - iki mažiau nei 2 dienų.

Automatizuoto sąskaitų apdorojimo privalumai:

  • Konkurencinis pranašumas;
  • Atsiskaitymo su tiekėjais terminų gerinimas;
  • Teigiama kreditavimo istorija;
  • Laiku ir tiksliai uždaryti apskaitos periodai;
  • Teisingi duomenys finansinėje atskaitomybėje.

Sąskaitų-faktūrų atpažinimas ir duomenų kaupimas

Mūsų siūloma sistema suteikia prieigą prie ištobulintos programinės įrangos, skirtos nuskaityti ir intelektualiai užfiksuoti sąskaitos-faktūros duomenis. Ji leidžia suskaitmeninti ir importuoti duomenis vienoda forma, atsižvelgiant į kliento pageidavimus, nepriklausomai nuo to, kokia forma pardavėjai pateikia sąskaitas-faktūras (popierine, pdf, el. sąskaita, xml ar kitu formatu).

Mūsų naudojama sąskaitų-faktūrų duomenų atpažinimo sistema išsiskiria:

  • Ištobulinta rinkoje nuskaitymo ir intelektualioji sąskaitų-faktūrų duomenų kaupimo programinė įranga;
  • Galingas, tikslus ir išsamus duomenų rinkimas, leidžiantis aukšto lygio automatizuotą sąskaitų-faktūrų apdorojimą ir ataskaitų teikimą;
  • Skaitmeninis tiekėjų sąskaitų-faktūrų archyvas, užtikrinantis skaidrų procesą: tikslūs ir nuolatos atnaujinami finansiniai duomenys;
  • Duomenų atpažinimo sistema ir sąskaitų-faktūrų tvirtinimo procesas vienoje sistemoje.

Pirkimo užsakymais pagrįstų sąskaitų-faktūrų atpažinimas

Pirkimo sąskaitų-faktūrų automatizavimas – tai procesas, leidžiantis automatizuoti sąskaitų-faktūrų suvedimą į sistemą ir jų tvirtinimą. Nebereikia rankiniu būdu sutikrinti sąskaitos-faktūros su pirkimo užsakymu, ieškoti ir palyginti kiekvienos sąskaitos-faktūros eilutės duomenis. Mūsų naudojama sistema leidžia:

  • Automatiškai sutikrinti gaunamos sąskaitos-faktūros eilutes su ERP sistemoje esančia pirkimo užsakymo eilute;
  • Užtikrinti aukštą „Touchless“ apdorojimo lygį;
  • Greitai nustatyti ir peržiūrėti neatitikimus, taip žymiai pagerinant dokumento patvirtinimo laiką;
  • Lengvai nustatyti proceso problemas, analizuojant pateikiamas išsamias analizės ataskaitas.

Išlaidų sąskaitų-faktūrų automatizuotas kodavimas ir tvirtinimas

Ši pažangi sistema automatiškai paskirsto atsakingiems asmenims išlaidų sąskaitas-faktūras peržiūrai ir patvirtinimui. Remiantis jūsų organizacijos patvirtinimo hierarchija, sistema lengvai leidžia sukonfigūruoti sprendimą, atitinkantį jūsų organizacinę struktūrą ir politiką, taip pat numatant patvirtinimo sumos apribojimus.

Sistema leidžia automatiškai koduoti sąskaitas faktūras, naudojantis kodavimo šablonais, kurie automatiškai užpildo sąskaitą faktūrą su kodavimu, naudojamu to paties tiekėjo ankstesnėje sąskaitoje faktūroje ir nusisiunčia sąskaitą atsakingam asmeniui, be apskaitos skyriaus darbuotojų įsikišimo.

Sąskaitų faktūrų patvirtinimus galite bet kada ir bet kurioje vietoje

Jūsų komanda gali lengvai ir greitai patvirtinti sąskaitas faktūras, naudojant mobilųjį sprendimą ir nesvarbu, ar darbuotojai yra prie darbo stalo, ar keliauja. Paskirtasis sąskaitos faktūros tvirtintojas gauna pranešimą el. paštu, kai yra jam tvirtinimui priskirtų sąskaitų faktūrų. Vienu paprastu paspaudimu el. Laiške tvirtintojas gali lengvai prisijungti prie sistemos, kad peržiūrėtų ir patvirtintų sąskaitas faktūras. Naudojant mobilųjį sprendimą, nereikia nieko atsisiųsti. Tiesiog spustelėkite el. Pašto pranešimą ir prisijunkite per savo mobiliojo prietaiso naršyklę. Kadangi ssitema yra debesyje, galite prieiti prie jo bet kuriuo paros metu ir bet kurioje pasaulio vietoje.

Mobilusis sprendimas suteikia visišką prieigą prie pirkimų ir sąskaitų kaip ir darbalaukio platformoje. Vienintelis skirtumas yra tas, kad jums nereikia būti prie kompiuterio ar biuro.

Sąskaitų – faktūrų automatizavimas padeda efektyvinti procesus, trumpinti dokumentų patvirtinimo laiką bei optimizuoti įmonės kaštus.